pirmdiena, 2019. gada 11. novembris

Atraktīvā politiskā hronika: novembra sākums



   1.novembrī “nācija” varēja priecāties par “nācijas tēva” kancelejas vadītāja Teikmaņa atraktīvo sprēgāšanu. Citāts no teksta par Valsts prezidenta budžeta palielināšanu 2020.gadā: ""Tad, kad pieņems 2020.gada budžetu, būs skaidrs, kādā veidā (!?) padomniekus meklēs. Tāpat būs skaidrāk definētas arī darbības jomas (!?), kurās padomnieki strādās," pastāstīja Teikmanis."
   Tātad jaunu padomnieku reāla nepieciešamība neeksistē. Kungi pat nezina, kādos segmentos vajadzīgi padomnieki. Tātad galvenais ir nokāst sev pēc iespējas vairāk naudas, bet nevis darba nepieciešamība.    
   Vēl viens citāts no tā paša teksta: "Aicināts atbildēt uz jautājumu, kāpēc Valsts prezidentam ir nepieciešami papildu padomnieki, Teikmanis sacīja, ka prezidenta darbības loks ir paplašinājies (!?), tāpēc arī paredzētas jaunas amata vietas padomniekiem."
   Valsts prezidenta darbības loku (tiesības, pienākumus) nosaka Satversme. Tajā Valsts prezidentam ir veltīta atsevišķa, trešā, nodaļa. Vai tā ir jau mainīta? "Nācijas tēvs" nevar pats nosacīt savu darbību, izvēloties kaut ko darīt vai kaut ko nedarīt. Skaidrs, ka “nācijas tēvs” (īstenībā “nācijas vampīrs”) nekaunīgi vēlas iegūt pēc iespējas lielāku summu, kuru pēcāk varēs sadalīt atbilstoši saviem ieskatiem. Viņa ieskatus nav grūti atšifrēt. "Nācijas tēvs" noteikti centīsies apskatīt visu pasauli un brokastot pēc iespējas biežāk ārzemju viesnīcās ar īstām angļu brokastīm. Jau no paša sākuma formulētā prognoze par “nācijas tēva” patieso ieguldījumu “nācijas” labā pilnā mērā realizējas. Pirmkārt, viņš centīsies ar savu glamūrīgi pseidointelektuālo šļācienu aptašķīt visu svētāko latviešiem. Otrkārt, viņš centīsies savas miesas komfortam nokāst pēc iespējas lielākas summas. Un, saprotams, viss notiks “nācijas” valstsgribas ēstgribas progresa vārdā.
   1.novembrī nācās tikties ar negaidīti atraktīvu iniciatīvu: “Saeimas deputāts Ivars Zariņš (S) iesniedzis priekšlikumu 2020.gada budžetam, tajā lūdzot paredzēt 1200 eiro, lai no Ministru kabineta sienas noņemtu uzrakstu "Viens likums, viena taisnība visiem"”.
   Principā tas ir demagoģisks uzraksts. Tas ir ideoloģiski maldīgs uzraksts. Vēl var teikt – ciniski melīgs uzraksts. Bet tas pelēkajiem zvirbuļiem ļoti patīk. Pelēko zvirbuļu ieskatā tas ir skaists uzraksts un demokrātiskuma caurstrāvots uzraksts. Tāpēc mūsu pelēkie zvirbuļi to nekad nenoņems.
   2.novembrī medijos varēja lasīt uzjautrinošu frāzi: “No izglītības un zinātnes ministres Ilgas Šuplinskas (JKP) gaidām skaidru piedāvājumu, kā bērniem nodrošināt kvalitatīvu izglītību, šodien Latvijas attīstībai kongresā sacīja tās priekšsēdētājs, Attīstībai/Par! (AP) līdzpriekšsēdētājs Juris Pūce.”
   Pusizglītots tantuks no laukiem noteikti var izvilkt "kultūrnācijas" izglītību no Tartara, kur tā jau sen atrodas. Tikai tādiem tantukiem mēdz būt stratēģiskā iniciatīva. Un, protams, par lauku tantuku stratēģisko potenciālu tā var teikt tikai neglābjams idiots. Internetā šis “kuktūrnācijas” kalps visbiežāk tiek raksturots kā vizuāli un garīgi ideāli sabalansēts kretīns. Kā zināms, pie mums kretīns ministra krēslā ir normāla parādība.
   4.novembrī sabiedrība tika iepazīstināta ar Pūces vēl vienu atraktīvu izteikumu partijas kongresā. “Dienā” lasāms: “Lai kādas ir bijušas attiecības šajā koalīcijā, tā strādā un pieņem valstiski nozīmīgus lēmumums par reformām. Vairumā gadījumu, ja mēs tās nevadam, tad mēs tās stumjam. Jūs jau zināt, ka reizēm dzelzceļa transportā lokomotīve brauc no aizmugures”.
   Tas ir izcili atraktīvs materiāls. Tā saturā ir jūtas, subjektīvā reakcija, idejiskās pārliecības visdziļākie slāņi, zināšanu precizitāte. Grūti kaut ko komentēt, ja šim patīkamajam tipam lokomotīve nevis velkt, bet vada vagonu sastāvu.
   Kā zināms, Pūce “vada” teritoriālās reformas “lokomotīvi”, novedot gandrīz līdz nervu sabrukumam lauku iedzīvotājus un pašvaldību vadītājus. Tiekoties ar tādu “lokomotīves” funkcijas kretīnisku izpratni, protams, iespējami nervu sabrukumi. Lauku ļaudīm perspektīva rekomendācija varētu būt aicinājums iepazīties ar kretīnisma raksturojumu speciālajā literatūrā. Kretīnisms sarunvalodā nozīmē muļķību, bezjēdzību. Medicīnā par kretīnismu sauc iedzimtu fizisko vai garīgo atpalicību vairogdziedzera trūkuma vai pavājinātas darbības dēļ. Lauku ļaudīm vēlams iepazīties ar mediķu formulēto Pūces veselības stāvokli.
   8.novembrī par savu atraktivitātes potenciālu atgādināja Mārtiņš Bondars. Par to lasāms “Dienā”: Ja Saeima nākamnedēļ galīgajā lasījumā līdz šim atbalstītajā redakcijā akceptēs grozījumus Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likumā, kas paredz daudzkārtīgu valsts budžeta finansējuma palielināšanu partijām, likums tiks apstrīdēts Satversmes tiesā (ST), šodien   parlamenta Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijā solīja organizācijas Pro Bono Publico līdzdibinātāja, valdes locekle Kristīna Blumberga. Blumberga, kura uz komisijas sēdi bija ieradusies kā portālā "Manabalss.lv" ievietotā kolektīvā iesnieguma pārstāve, uzsvēra, ka izstrādātais likumprojekts diskriminē reģionālās partijas, jo tām būs grūtības iegūt valsts budžeta finansējumu. Viņasprāt, likumprojektā ir saskatāmi konstitucionāli pārkāpumi. Līdztekus tiem ST uzmanība tiks vērsta arī uz deputātu atbildību likumdošanas procedūras neievērošanā. Blumberga pauda, ka kontekstā ar likumprojektu notiekošais ir farss, turklāt parlamenta pozīcija, ignorējot vairāk nekā 12 000 cilvēku pozīciju, ir nepieņemama. Uzklausot Blumbergas brīdinājumus, komisijas priekšsēdētājs Mārtiņš Bondars (AP) turpināja likumprojekta izskatīšanu, vien nosakot: "Es personīgi no tiesām nebaidos."”
   "Es personīgi no tiesām nebaidos", - pie mums Latvijā tas ir aksiomātisks atzinums. To bez pierādījumiem pieņem par patiesību. Saprotams, vispirms nākas atcerēties latviešu brīvvalsts vislielāko dārgumu – noziegumu brīvību. Tās apstākļos no tiesām nav jābaidās ne tikai organizētās noziedzības noziedzniekiem, bet arī zemākas kārtas noziedzniekiem, ja viņi dalās ar tiem, ar kuriem ir jādalās. Arī paša Bondara nesenā pieredze tiesās Krājbankas lietā ir lielisks piemērs aksiomātiskajam izteikumam. Acīmredzot šī pieredze spārno Bondaru, un viņš aksiomātisko atzinumu 8.novembrī pārvērta atraktīvā frāzē. Daudzmaz saprātīgie noziedznieki klusē par noziegumu brīvības privilēģijām. Toties muļķis nevar savaldīties un ar savu muļķa tiešumu piesaista sabiedrības uzmanību. Blumbergu viņš centās apklusināt ar vārdiem “Jūs testējat manu pacietību!”. Bet cik gadus viņš pats testē garīgi veselu cilvēku pacietību? Taču Bondaram par to nav jāuztraucas, jo viņš Latvijā nekad nav uzturējies garīgi veselu cilvēku vidē. Par to liecina biogrāfiskās ziņas Vikipēdijas šķirklī “Mārtiņš Bondars”.





1 komentārs:

  1. Mani sauc Vaira Vīķe-Freiberga, forma, Liepājas rajons, latvija. Pēc laulības 12 gadiem es un mans vīrs esam bijuši vienā vai otrā strīdā, līdz viņš beidzot mani pameta un pārcēlās uz Kaliforniju, lai būtu kopā ar citu sievieti. Es jutu, ka mana dzīve ir beigusies, un mani bērni domāja, ka nekad vairs neredzēs savu tēvu. Es centos būt stiprs tikai bērniem, bet nespēju kontrolēt sāpes, kas mani moko, mana sirds bija piepildīta ar bēdām un sāpēm, jo ​​biju patiesi iemīlējusies savā vīrā. Katru dienu un nakti es domāju par viņu un vienmēr vēlos, lai viņš atgrieztos pie manis, es tiešām biju sajukums un man bija vajadzīga palīdzība, tāpēc es meklēju palīdzību tiešsaistē un es saskāros ar vietni, kurā tika ieteikts, ka Dr Osagiede var palīdzēt ātri atgriezties . Tātad, es jutu, ka man vajadzētu viņu izmēģināt. Es sazinājos ar viņu, un viņš man teica, kā rīkoties, un es to arī izdarīju, tad viņš izdarīja man mīlas burvestību. Pēc 48 stundām mans vīrs man patiešām piezvanīja un pateica, ka viņam ļoti pietrūkst man un bērniem, tik apbrīnojami !! Tā viņš tajā pašā dienā ar lielu mīlestību un prieku atgriezās un atvainojās par savu kļūdu un sāpēm, ko viņš sagādāja man un bērniem. Pēc tam, sākot ar šo dienu, mūsu laulība tagad bija spēcīgāka nekā tā, kā tas bija agrāk, pateicoties dr. Osagiede. viņš ir tik spēcīgs, un es nolēmu padalīties ar savu stāstu internetā, ka Dr. Osagiede ir īsts un spēcīgs pareizrakstības piekritējs, kurš es vienmēr lūgšu dzīvot ilgi, lai palīdzētu saviem bērniem nepatikšanas laikā, ja jūs esat šeit un jums ir nepieciešams jūsu Ex atpakaļ vai jūsu vīrs pārcēlās uz citu sievieti, neraudi vairs, sazinieties ar šo jaudīgo pareizrakstības piekritēju tagad. Šī ir viņa kontaktpersonas e-pasta adrese: doctorosagiede75@gmail.com vai whatsapp pa tālruni +2349014523836
    vai viber +2349014523836

    AtbildētDzēst