[Eseja publicēta 2018.g.]
Tas pagaidām nav
retorisks jautājums. Taču dotais jautājums nav viena cilvēka kaprīze, iedoma,
hipotēze.
Jautājums „Vai
latvieši kļūs pederastu tauta” sakņojas dzīves realitātē. Turklāt vispusīgā
realitātē un dziļā realitātē. Faktiski tik vispusīgā realitātē un tik dziļā
realitātē, ka vispusīgāka un dziļāka tā vairs nevar būt. Tāpēc visai drīz
jautājums „Vai latvieši kļūs pederastu tauta” būs retorisks jautājums. Par to
liecina perversie notikumi 2018.gadā. Ne tikai praida gājiens 9.jūnijā, bet arī
citi pederastu pasākumi.*
Lai tautu varētu uzskatīt par pederastu tautu
un tautas pašapziņā nostiprinātos priekšstats par pederastijas identitāti,
nepieciešami noteikti kvantitatīvie nosacījumi. Mūsdienu sociālajās zinātnēs ir
teorija par maģiskiem 15-16 procentiem. Izrādās, tautas veidolu radikāli
izmaina noteikta apjoma sociālais svešķermenis. Piemēram, ja tautā ieplūst
15-16% procenti kādas citas tautas pārstāvji (migranti), tad dotā tauta būtiski
izmainās un zaudē sākotnējo identitāti. Ja latviešu aprindās būs 15-16%
pederastu, tad var nākties atzīt latviešus kā pederastu tautu. Pederastija sāks
dominēt tautas garā.
Homoseksuālisms
ir bioloģiskā īpatnība, bet nevis sociālā īpatnība. Homoseksuālisms ir iedzimta
nelaime. Tā ir sastopama katrā tautā. Pederastu apjoms katrā tautā ir savādāks.
Tautas pārstāvju kopskaitā pederasti mēdz būt no 2% līdz 13%. Tā uzskata
zinātnieki.
Tātad pat tajā gadījumā, ja pederastu skaits tautā ir maksimālie
13%, attiecīgā tauta nepārveidojas pederastu tautā, jo vēl nav sasniegti
maģiskie 15-16%. Tomēr priecāties nav ieteicams.
Mūsdienu pederastu kontingentā obligāti ir jāiekļauj arī
jūsmotāji. Latvijā jūsmotāju apjoms ir milzīgs. Tas noteikti ir lielāks par
fiziski slimo pederastu apjomu. Latvijā pederastu „draugi” ir visur –
parlamentā, valdībā, valsts iestādēs, pašvaldībās, medijos, politiskajās
partijās, izglītības iestādēs, muzejos, mākslas galerijās, sabiedriskajās
organizācijās, kultūras centros, firmās, baznīcās. Cimdiņveidīgo jūsmotāju jūra
ir LU akadēmiskajās aprindās , karstasinīgi „pētot” genderismu, seksismu,
feminismu. Kloāka „Satori” apvieno t.s. radošās jaunatnes jūsmotāju jūru. Bez
pārspīlējuma var atzīt, ka pašlaik Latvijā pederastu un jūsmotāju apjoms
pārsniedz maģiskos 15-16 procentus. Visnegaidītākais ir tas, ka 9.jūnijā kopā
ar pederastiem gājienā devās bērni, kurus kaut kādi mežonīgi aprobežoti vecāki
pieradina dzīvot perversā vidē.
Katru sociālo procesu ietekmē ārējie apstākļi
un iekšējie apstākļi. To ir jāņem vērā, saskaroties ar jautājumu „Vai latviešu
tauta kļūs pederastu tauta”. Ārējie apstākļi ir ļoti nelabvēlīgi. Vispārzināma
ir „baltas” rases inteliģences degradācija un deģenerācija. Šajos procesos
ietilpst pederastu karagājiens, gūstot vienu uzvaru pēc otras uzvaras Eiropas
valstu likumdošanā. Latviešu pederasti un jūsmotāji mērķtiecīgi izmanto ārējos
apstākļus savas nenormālās identitātes demagoģiskajā argumentācijā. Latvijas
pederastu zvaigzne Kristīne Garina ir Eiropas praidu organizāciju asociācijas
prezidente. Tātad Latvija jau ir zināms Eiropas līmeņa organizatoriskais centrs
homoseksuālisma karagājienā. 2015.gadā Rīgā notika Eiropas pederastu
svarīgākais pasākums „EiroPride2015”.
Iekšējie
apstākļi ir vēl nelabvēlīgāki nekā ārējie apstākļi. Latviju ir pametusi tautas
vērtīgākā daļa. Latvijā valda noziegumu brīvība. Latvijas valdošā kliķe un
varas inteliģence domā tikai par zagšanu. Latviešu varas inteliģence ir pilnīgi
sapuvusi. Latvijas valdībā jau ir pederasts. Pederasta māte ir bijusi Valsts
prezidente. Tautas griba pretoties pederastu un jūsmotāju akcijām ir nulles
pakāpē. Šī gada praida organizētāji oficiālajā pieteikumā solīja apmēram 2000
dalībnieku piedalīšanos, toties fonds „Stop imigrācijai” solīja tikai apmēram
50 cilvēku līdzdalību protesta mītiņā pret praidu. Ne velti „Delfi” žurnāliste
Laura Dzērve pirms pederastu gājiena jūsmoja par pederastu skaita ievērojamo
palielināšanos, bet „savukārt aktīvo protestētāju rindas rukušas”. Latviešu
pederastu leksikā izsakoties, „konservatīvā sabiedrība” pie mums ir niecīga.
Šogad pederastu gājienā esot piedalījušies apmēram 8000 cilvēku. Tā saka
akcijas organizētāji. Priekš mazās latviešu tautas tas ir draudīgi liels
skaits.
Taču pats
trakākais ir sekojošais. Latvijā pašlaik pederastu karagājiens ir ieguvis
kompleksu vērienu. Tas ir ļoti nepatīkami, un sociāli ļoti bīstami.
Latvijā pederastiem ir izdevies iefiltrēties tautas dzīves visos svarīgākajos
segmentos – politikā, ideoloģijā, valsts administrācijā, izglītībā, zinātnē,
garīgajā kultūrā, reliģijā, ekonomikā, masu komunikācijā.
Latviešu tautas
nākotne no pederastijas identitātes viedokļa lielā mērā izšķirsies parlamenta
vēlēšanās 6.oktobrī. Latvijā tagad ir izveidojusies jauna politiskā situācija.
Latvijā tagad ir vairākas pederastu partijas, kuras alkst uzvarēt vēlēšanās.
2018.gada 9.jūnijā pederastu un zirgābolu gājienā pirmo reizi kā organizētas
grupas piedalījās trīs politiskās partijas: 1) „Attīstībai/Par!”, 2)
„Progresīvie” un 3) „Vienotība”. Pēc gājiena Praida parkā (tā tagad ir
jāapsaukā ar pederastu fekālijām apkaunoto Vērmanes dārzu) katra partija savā
informācijas teltī uzrunāja „tautu”. 2018.gada 8.jūnijā tika publicēta ziņa par
„Saskaņas” līdzdalību geju tiesību lobēšanā Eiropas institūcijās.
Ja elektorāts 6.oktobrī nobalsos par pederastu partijām, tad
latviešu tauta paātrināti virzīsies uz jauno sociālo identitāti – pederastu
tauta. Valdībā vairs nebūs tikai viens cilvēces atkritums. Visa valdība
sastāvēs no pederastiem un viņu „drēģeriem”. Pederasti ir ļoti konsolidēti
eksemplāri. Pederastu vidē izplēn latviešu savstarpējais naidīgums, nesaticība,
skaudīgums. Pederasti savā starpā nestrīdēsies par ministru portfeļiem. Būs
tikai viens ministra kanditāta kritērijs – nav vai ir pederasts. Atbalstīs
tikai pederastus. Ja tiks izveidota pederastu valdība, tad latviešu tautu tūlīt
nāksies atzīt par pederastu tautu.
Pederastijas un
dažādu perversiju propaganda jau daudzus gadus ir Latvijas publiskās telpas
neatņemama sastāvdaļa. Latviešu tauta ir pamatīgi saindēta ar homoseksuālisma
un perversā postmodernisma ideoloģiju. Ja tas tā nebūtu, tad Latvijā pašlaik
nebūtu tik liels jūsmotāju skaits. Tāds interneta resurss kā „Delfi” ir tipisks
pederastu resurss. Praidam par godu „Delfi” publicēja divus „ievadrakstus”. To
autori ir pederastu „ideologi” Ingmārs Freimanis un Raivis Zeltīts. Freimaņa
murgojumu „Delfi” pārpublicēja no „Satori”. Kurš viņiem to lika darīt? Vai šo
ideoloģiski nodevīgo soli veicināja tikai pederastu slavenā konsolidācija jeb
bija rīkojums „no sponsoriem”?
Par „Satori” vispār nav vērts atgādināt. „Satori” ir ārprātīgi
smirdīga bedre un pederastu (arī praida) ideoloģiskā stute. Pirms praida
galvenajiem pasākumiem „Satori” bija perversu tekstu bums. Praidā „Satori”
piedalījās ar devīzi „Kultūra dodas praidā”. Protams, nav domāta tikai
pederastu „kultūra”. Domāta ir latviešu kultūra, kura mīļi apkampjas ar praidu.
„Satori” kadri sevi uzskata par mūsdienu latviešu kultūras guru un virzošo
spēku. Atbilstoši „satoristu” pozīcijai, latviešu garīgā kultūra jau ir
pederastu tautas garīgā kultūra.
Ideoloģiskajai
zombēšanai bija veltītas izdarības praida galvenajā nedēļā no 4.jūnija līdz
10.jūnijam. Starp citu, 10.jūnijā pederasti dienu plānoja sākt ar dievkalpojumu
Rīgas svētā Pestītāja anglikāņu baznīcā.
Interesanti,
kāpēc pederastus atbalstīja Nacionālā bibliotēka, kur 7.jūnijā notika
konference „Homoseksuāļu stāstījumi Eiropas kultūrās”? Kāpēc pederastus atbalstīja
Gētes institūts? Ko teiktu Gēte par 7.jūnija „Baltijas dažādības biznesa
forumu”? Kāpēc Rīgas domē tika atbalstīti pederastu visi pieteiktie pasākumi?
Par to lepni paziņoja Uģis Vidavskis. Kāpēc Rīgas dome neatbalstīja VL-TB/LNNK
prasību nepieļaut pederastu gājienu pilsētas centrā? Vai Rīgas domes
darbiniekiem ir kaut kāda īpaša brālība ar pederastu apvienību „Mozaīka” un tās
barvežiem Kasparu Zālīti, Lindu Freimani, Kristīni Garinu?
Neapšaubāmi,
praids neiztika bez pederastu „mekas” Kaņepes kultūras centra, Laikmetīgās
mākslas centra, Rīgas Stradiņa universitātes studentu medija „Skaļāk”, kultūras
centra „Sudrabs”, kur bija izstāde „Varavīksnes cilvēki”. Pasākumos uzstājās
pederastijas patrioti Tālivaldis Kronbergs, Didzis Kukainis, Elīna Treikule,
Inga Gaile, Elīna Geide, Kārlis Vērdiņš, Rita Ruduša.
Latviešu pederasti ir iekarojuši Eiropu. Viņi ir praidu
organizēšanas Eiropas līmeņa speciālisti. Tas ir patīkami. Vismaz vienā jomā
neesam Eiropas pakaļgalā. Taču tagad vēl patīkamāk ir zināt, ka 2018.gadā ir
sasniegts pasaules līmenis. Mūsu pederasti izšļāca kaut ko tādu, ko līdz šim
pasaulē neviens nebija izšļācis. Tiekamies ar unikāli zemisku izšļācienu.
Proti, latviešu pederasti praidu velta LR 100 gadu jubilejai. Pederastu
kolektīvo lēmumu Dieva apskādētais Ingmārs Freimanis saviem vārdiem
„Satori” un „Delfos” formulē šādi: „praida rīkošana Rīgā ir patiešām laba
dāvana Latvijas simtgadē”.
Uz Zemes tādu
unikāli zemisku dāvanu neviens nav pasniedzis savai valstij. Esmu svēti
pārliecināts, ka cilvēces vēsturē latviešu pederasti pirmie valsts jubilejai
velta pederastijas kroplības. Tāda dāvana ir tas pats, ja LR jubilejā
uzdāvinātu milzīgu cisternu ar vircu un to no cisternas izlaistu pie Bruņinieku
nama parādes durvīm Mūrnieces jubilejas runas laikā. Var būt arī citas
asociācijas. Nav izslēgts, ka šogad 18.novembrī Saeimas jubilejas sēdē runu
teiks Latvijas parlamenta jaunā priekšsēdētāja Kristīne Garina.
Atkārtoju,
pederastu izšļāciens ir unikāli zemisks. Tas ir spējīgs stimulēt vispretīgākās
asociācijas. Turpretī mūsu pederastiem tāda dāvana acīmredzot „kalpo par
masturbēšanas materiālu”, par ko raksta minētais Dieva apskādētais puisis.
*Jēdzienus „pederasts/pederasti” un „pederastija” lietoju plašākā nozīmē bez
diferenciācijas gejos, lesbietēs, biseksuāļos, transseksuāļos. Vārdu sakot,
visu šķirņu antropoloģiskās anomālijas tiek apvienotas zem viena leksiskā
jumta. Savukārt pederastu „draugus” (tā pederasti dēvē savus atbalstītājus)
aplaimoju ar vārdu „jūsmotāji”.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru