Tas pagaidām nav retorisks jautājums. Taču dotais
jautājums nav viena cilvēka kaprīze, iedoma, hipotēze. Jautājums „Vai latvieši kļūs
pederastu tauta” sakņojas dzīves realitātē. Turklāt vispusīgā realitātē un dziļā
realitātē. Faktiski tik vispusīgā realitātē un tik dziļā realitātē, ka
vispusīgāka un dziļāka tā vairs nevar būt. Tāpēc visai drīz jautājums „Vai
latvieši kļūs pederastu tauta” būs retorisks jautājums. Par to liecina
perversie notikumi 2018.gadā. Ne tikai praida gājiens 9.jūnijā, bet arī citi
pederastu pasākumi.*
Lai tautu varētu
uzskatīt par pederastu tautu un tautas pašapziņā nostiprinātos priekšstats par
pederastijas identitāti, nepieciešami noteikti kvantitatīvie nosacījumi.
Mūsdienu sociālajās zinātnēs ir teorija par maģiskiem 15-16 procentiem.
Izrādās, tautas veidolu radikāli izmaina noteikta apjoma sociālais svešķermenis.
Piemēram, ja tautā ieplūst 15-16% procenti kādas citas tautas pārstāvji (migranti),
tad dotā tauta būtiski izmainās un zaudē sākotnējo identitāti. Ja latviešu
aprindās būs 15-16% pederastu, tad var nākties atzīt latviešus kā pederastu
tautu. Pederastija sāks dominēt tautas garā.
Homoseksuālisms
ir bioloģiskā īpatnība, bet nevis sociālā īpatnība. Homoseksuālisms ir iedzimta
nelaime. Tā ir sastopama katrā tautā. Pederastu apjoms katrā tautā ir savādāks.
Tautas pārstāvju kopskaitā pederasti mēdz būt no 2% līdz 13%. Tā uzskata
zinātnieki.
Tātad pat tajā
gadījumā, ja pederastu skaits tautā ir maksimālie 13%, attiecīgā tauta
nepārveidojas pederastu tautā, jo vēl nav sasniegti maģiskie 15-16%. Tomēr
priecāties nav ieteicams.
Mūsdienu
pederastu kontingentā obligāti ir jāiekļauj arī jūsmotāji. Latvijā jūsmotāju
apjoms ir milzīgs. Tas noteikti ir lielāks par fiziski slimo pederastu apjomu.
Latvijā pederastu „draugi” ir visur – parlamentā, valdībā, valsts iestādēs, pašvaldībās,
medijos, politiskajās partijās, izglītības iestādēs, muzejos, mākslas
galerijās, sabiedriskajās organizācijās, kultūras centros, firmās, baznīcās. Cimdiņveidīgo
jūsmotāju jūra ir LU akadēmiskajās aprindās , karstasinīgi „pētot” genderismu,
seksismu, feminismu. Kloāka „Satori” apvieno t.s. radošās jaunatnes jūsmotāju
jūru. Bez pārspīlējuma var atzīt, ka pašlaik Latvijā pederastu un jūsmotāju
apjoms pārsniedz maģiskos 15-16 procentus. Visnegaidītākais ir tas, ka 9.jūnijā
kopā ar pederastiem gājienā devās bērni, kurus kaut kādi mežonīgi aprobežoti
vecāki pieradina dzīvot perversā vidē.
Katru sociālo
procesu ietekmē ārējie apstākļi un iekšējie apstākļi. To ir jāņem vērā,
saskaroties ar jautājumu „Vai latviešu tauta kļūs pederastu tauta”.
Ārējie apstākļi
ir ļoti nelabvēlīgi. Vispārzināma ir „baltas” rases inteliģences degradācija un
deģenerācija. Šajos procesos ietilpst pederastu karagājiens, gūstot vienu
uzvaru pēc otras uzvaras Eiropas valstu likumdošanā. Latviešu pederasti un jūsmotāji
mērķtiecīgi izmanto ārējos apstākļus savas nenormālās identitātes demagoģiskajā
argumentācijā. Latvijas pederastu zvaigzne Kristīne Garina ir Eiropas praidu
organizāciju asociācijas prezidente. Tātad Latvija jau ir zināms Eiropas līmeņa
organizatoriskais centrs homoseksuālisma karagājienā. 2015.gadā Rīgā notika
Eiropas pederastu svarīgākais pasākums „EiroPride2015”.
Iekšējie apstākļi
ir vēl nelabvēlīgāki nekā ārējie apstākļi. Latviju ir pametusi tautas vērtīgākā
daļa. Latvijā valda noziegumu brīvība. Latvijas valdošā kliķe un varas
inteliģence domā tikai par zagšanu. Latviešu varas inteliģence ir pilnīgi
sapuvusi. Latvijas valdībā jau ir pederasts. Pederasta māte ir bijusi Valsts
prezidente. Tautas griba pretoties pederastu un jūsmotāju akcijām ir nulles
pakāpē. Šī gada praida organizētāji oficiālajā pieteikumā solīja apmēram 2000
dalībnieku piedalīšanos, toties fonds „Stop imigrācijai” solīja tikai apmēram
50 cilvēku līdzdalību protesta mītiņā pret praidu. Ne velti „Delfi” žurnāliste
Laura Dzērve pirms pederastu gājiena jūsmoja par pederastu skaita ievērojamo
palielināšanos, bet „savukārt aktīvo protestētāju rindas rukušas”. Latviešu
pederastu leksikā izsakoties, „konservatīvā sabiedrība” pie mums ir niecīga.
Šogad pederastu gājienā esot piedalījušies apmēram 8000 cilvēku. Tā saka
akcijas organizētāji. Priekš mazās latviešu tautas tas ir draudīgi liels
skaits.
Taču pats trakākais
ir sekojošais. Latvijā pašlaik pederastu karagājiens ir ieguvis kompleksu
vērienu. Tas ir ļoti nepatīkami, un sociāli ļoti bīstami. Latvijā pederastiem ir izdevies iefiltrēties
tautas dzīves visos svarīgākajos segmentos – politikā, ideoloģijā, valsts
administrācijā, izglītībā, zinātnē, garīgajā kultūrā, reliģijā, ekonomikā, masu
komunikācijā.
Latviešu tautas
nākotne no pederastijas identitātes viedokļa lielā mērā izšķirsies parlamenta
vēlēšanās 6.oktobrī. Latvijā tagad ir izveidojusies jauna politiskā situācija.
Latvijā tagad ir vairākas pederastu partijas, kuras alkst uzvarēt vēlēšanās.
2018.gada 9.jūnijā pederastu un jūsmotāju gājienā pirmo reizi kā organizētas
grupas piedalījās trīs politiskās partijas: 1) „Attīstībai/Par!”, 2)
„Progresīvie” un 3) „Vienotība”. Pēc gājiena Praida parkā (tā tagad ir
jāapsaukā ar pederastu fekālijām apkaunoto Vērmanes dārzu) katra partija savā
informācijas teltī uzrunāja „tautu”. 2018.gada 8.jūnijā tika publicēta ziņa par
„Saskaņas” līdzdalību geju tiesību lobēšanā Eiropas institūcijās.
Ja elektorāts 6.oktobrī
nobalsos par pederastu partijām, tad latviešu tauta paātrināti virzīsies uz
jauno sociālo identitāti – pederastu tauta. Valdībā vairs nebūs tikai viens
cilvēces atkritums. Visa valdība sastāvēs no pederastiem un viņu „drēģeriem”.
Pederasti ir ļoti konsolidēti eksemplāri. Pederastu vidē izplēn latviešu
savstarpējais naidīgums, nesaticība, skaudīgums. Pederasti savā starpā
nestrīdēsies par ministru portfeļiem. Būs tikai viens ministra kanditāta kritērijs
– nav vai ir pederasts. Atbalstīs tikai pederastus. Ja tiks izveidota pederastu
valdība, tad latviešu tautu tūlīt nāksies atzīt par pederastu tautu.
Pederastijas un
dažādu perversiju propaganda jau daudzus gadus ir Latvijas publiskās telpas
neatņemama sastāvdaļa. Latviešu tauta ir pamatīgi saindēta ar homoseksuālisma un
perversā postmodernisma ideoloģiju. Ja tas tā nebūtu, tad Latvijā pašlaik
nebūtu tik liels jūsmotāju skaits. Tāds interneta resurss kā „Delfi” ir tipisks
pederastu resurss. Praidam par godu „Delfi” publicēja divus „ievadrakstus”. To
autori ir pederastu „ideologi” Ingmārs Freimanis un Raivis Zeltīts. Freimaņa
murgojumu „Delfi” pārpublicēja no „Satori”. Kurš viņiem to lika darīt? Vai šo
ideoloģiski nodevīgo soli veicināja tikai pederastu slavenā konsolidācija jeb
bija rīkojums „no sponsoriem”?
Par „Satori”
vispār nav vērts atgādināt. „Satori” ir ārprātīgi smirdīga bedre un pederastu
(arī praida) ideoloģiskā stute. Pirms praida galvenajiem pasākumiem „Satori”
bija perversu tekstu bums. Praidā „Satori” piedalījās ar devīzi „Kultūra dodas
praidā”. Protams, nav domāta tikai pederastu „kultūra”. Domāta ir latviešu
kultūra, kura mīļi apkampjas ar praidu. „Satori” kadri sevi uzskata par
mūsdienu latviešu kultūras guru un virzošo spēku. Atbilstoši „satoristu”
pozīcijai, latviešu garīgā kultūra jau ir pederastu tautas garīgā kultūra.
Ideoloģiskajai
zombēšanai bija veltītas izdarības praida galvenajā nedēļā no 4.jūnija līdz
10.jūnijam. Starp citu, 10.jūnijā pederasti dienu plānoja sākt ar dievkalpojumu
Rīgas svētā Pestītāja anglikāņu baznīcā.
Interesanti,
kāpēc pederastus atbalstīja Nacionālā bibliotēka, kur 7.jūnijā notika
konference „Homoseksuāļu stāstījumi Eiropas kultūrās”? Kāpēc pederastus atbalstīja
Gētes institūts? Ko teiktu Gēte par 7.jūnija „Baltijas dažādības biznesa
forumu”? Kāpēc Rīgas domē tika atbalstīti pederastu visi pieteiktie pasākumi? Par
to lepni paziņoja Uģis Vidavskis. Kāpēc Rīgas dome neatbalstīja VL-TB/LNNK
prasību nepieļaut pederastu gājienu pilsētas centrā? Vai Rīgas domes
darbiniekiem ir kaut kāda īpaša brālība ar pederastu apvienību „Mozaīka” un tās
barvežiem Kasparu Zālīti, Lindu Freimani, Kristīni Garinu?
Neapšaubāmi,
praids neiztika bez pederastu „mekas” Kaņepes kultūras centra, Laikmetīgās
mākslas centra, Rīgas Stradiņa universitātes studentu medija „Skaļāk”, kultūras
centra „Sudrabs”, kur bija izstāde „Varavīksnes cilvēki”. Pasākumos uzstājās
pederastijas patrioti Tālivaldis Kronbergs, Didzis Kukainis, Elīna Treikule,
Inga Gaile, Elīna Geide, Kārlis Vērdiņš, Rita Ruduša.
Latviešu
pederasti ir iekarojuši Eiropu. Viņi ir praidu organizēšanas Eiropas līmeņa
speciālisti. Tas ir patīkami. Vismaz vienā jomā neesam Eiropas pakaļgalā. Taču
tagad vēl patīkamāk ir zināt, ka 2018.gadā ir sasniegts pasaules līmenis. Mūsu
pederasti izšļāca kaut ko tādu, ko līdz šim pasaulē neviens nebija izšļācis.
Tiekamies ar unikāli zemisku izšļācienu. Proti, latviešu pederasti praidu velta
LR 100 gadu jubilejai. Pederastu kolektīvo lēmumu Dieva apskādētais Ingmārs
Freimanis saviem vārdiem „Satori” un
„Delfos” formulē šādi: „praida rīkošana Rīgā ir patiešām laba dāvana Latvijas
simtgadē”.
Uz Zemes tādu unikāli
zemisku dāvanu neviens nav pasniedzis savai valstij. Esmu svēti pārliecināts, ka
cilvēces vēsturē latviešu pederasti pirmie valsts jubilejai velta pederastijas
kroplības. Tāda dāvana ir tas pats, ja LR jubilejā uzdāvinātu milzīgu cisternu
ar vircu un to no cisternas izlaistu pie Bruņinieku nama parādes durvīm
Mūrnieces jubilejas runas laikā. Var būt arī citas asociācijas. Nav izslēgts,
ka šogad 18.novembrī Saeimas jubilejas sēdē runu teiks Latvijas parlamenta
jaunā priekšsēdētāja Kristīne Garina.
Atkārtoju,
pederastu izšļāciens ir unikāli zemisks. Tas ir spējīgs stimulēt vispretīgākās
asociācijas. Turpretī mūsu pederastiem tāda dāvana acīmredzot „kalpo par
masturbēšanas materiālu”, par ko raksta minētais Dieva apskādētais puisis.
*Jēdzienus „pederasts/pederasti” un „pederastija” lietoju
plašākā nozīmē bez diferenciācijas gejos, lesbietēs, biseksuāļos, transseksuāļos.
Vārdu sakot, visu šķirņu antropoloģiskās anomālijas tiek apvienotas zem viena
leksiskā jumta. Savukārt pederastu „draugus” (tā pederasti dēvē savus
atbalstītājus) aplaimoju ar vārdu „jūsmotāji”.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru