Kriminālā
kapitālisma noziegumu brīvībā sods nedraud ne par ekonomiskajiem noziegumiem,
ne par humanitātes noziegumiem.* Nesodamība stimulē visatļautību. Tas ir
loģiski. Nesodamības apstākļos visatļautība nevar stāvēt uz vietas. Pēc 2018.gada
6.oktobra 13.Saeimas vēlēšanām pie varas nāca latviešu tautas vēsturē
visnevērtīgākā paaudze (manis dēvētā “6.oktobra paaudze”). Tās valdīšanas laikā
visatļautības paplašināšanās un intensificēšanās (eskalācija) ir acīmredzams
fakts.
2018.gada
6.oktobris latviešu tautas vēsturē ir svarīga diena – revolucionāra notikuma
diena. Runa nav par sociālistisko, bet par sociālo revolūciju. Runa ir par
sabiedrības radikālām pārmaiņām, kas nav viens un tas pats, kas sociālistiskās
pārmaiņas – uz sociālisma principiem balstītas pārmaiņas. Protams, sociālā
revolūcija var būt sociālistiskā revolūcija, kā tas bija Krievijā u.c. XX gs.
sākumā. Toreiz sabiedrības radikālajām pārmaiņām bija sociālistisks mērķis –
nodibināt sociālistisko iekārtu, balstoties uz sociālisma politisko un
filosofisko koncepciju.
Sociālās (un tajā
skaitā sociālistiskās) revolūcijas vienmēr cilvēces vēsturē ir bijušas sociuma
zemāko slāņu sacelšanās pret sociuma augstākajiem slāņiem. Sociālā revolūcija
vienmēr ir bijusi kvalitatīva transformācija, zemākajai kvalitātei gūstot vai
negūstot uzvaru pār sociuma kvalitatīvi augstākajiem slāņiem. PSRS sagraušana
arī bija sociālā revolūcija, un tā bija kvalitatīva transformācija, kuru
noorganizēja sociuma kvalitatīvi zemākie slāņi – PSKP/VDK nomenklatūras morālie
kastrāti, kā nākas dēvēt šīs sociālās revolūcijas demiurgus – cilvēciski
nevērtīgos elementus. Tāpat nepatīkami atklājās “padomju cilvēku” zemā
kvalitāte, liecinot par materiālistisko instinktu dziļo sakņojumu strādniekos
un zemniekos.
PSRS sagraušanas
sociālās revolūcijas sekas nevarēja būt labas. Perspektīvā bija gaidāms
regress. Tagad ir saprotams, ka šī regresa būtiskākā izpausme ir cilvēciskuma
katastrofālā pazemināšanās. Cilvēciskums noslīdēja tik zemu, ka neveidojas
sabiedrības sociālā kontrole pār politiskās varas institūtiem, nav nekādas
pretestības visaptverošai kriminalizācijai, organizētajai noziedzībai,
perversijām mākslinieciski radošajā darbībā, šarlatānismam zinātniski radošajā
darbībā, bet inteliģence pašaizliedzīgi sniedz tehnisko un morālo atbalstu
kriminālajai oligarhijai, latviešu sabiedrības masas nav politiski gatavas un
arī nevēlas līdzdarboties racionāli veidotā dzīves praksē, vairāk vai mazāk
atklāti atbalstot valdošās kliķes formēto pseidopolitisko sfēru, kurai jāmaskē masveida
organizētā noziedzība, politiskās “elites” iracionālisms, debilitāte,
nekompetence valsts darbā. Cilvēciskuma noslīdējuma liecība kļuva rusofobija kā
daudzu latviešu vienīgais resurss pašidentifikācijai. Cilvēciskuma zemais
līmenis nav spējīgs turpināt racionāli diskursīvo tradīciju, kas latviešu
sabiedrībai nebija sveša pirms PSRS sagraušanas. Cilvēciskuma noslīdējums ir
tik liels, ka pat ir pieklususi sociuma gaišākās daļas prasība pēc “vadāmās
demokrātijas”, “disciplinētās demokrātijas”, “organizētās demokrātijas”, kā
savā laikā (pirms II Pasaules kara) dēvēja autoritāri prezidentiskas varas
nodibināšanu (“ulmaņlaiku” kārtības ieviešanu).
Jebkurš
eskalācijas process sasniedz kaut ko jaunu. Latvijā visatļautības eskalācijas process
ir licis pievērst uzmanību tautas jaunai negatīvai pazīmei. Jaunās negatīvās pazīmes
vārds ir “nelietība”. Visatļautības eskalācija ir sekmējusi latviešu tautas
negatīvo pazīmju papildināšanos. Respektīvi, nepatīkamu nevērtības
modernizāciju.
Katrai tautai
piemīt gan pozitīvās pazīmes, gan negatīvās pazīmes. No tām summējas tautas
pazīmju pamatkomplekts. Mūsdienu zinātne (piem., etnoloģija, kulturoloģija,
sociālā psiholoģija) ļoti labi zina par tautai piemītošo pazīmju vēsturisko
dreifēšanu. Tā, piemēram, vācu tauta ne vienmēr varēja lepoties ar pedantisku
precizitāti savā rīcībā. Minētā pozitīvā pazīme vācu tautas pazīmju
pamatkomplektā nostiprinājās vēsturiski nesen.
Nevērtības
modernizācija pamatīgi izpaužas sakarā ar Levita bīdīšanas nelietībām un LU
rektora vēlēšanu nelietībām. Abos melnajos notikumos priekšplānā izvirzījās
tāda etniskās nevērtības pazīme, kura agrāk bija konstatējama**, taču nekādā
gadījumā nevarēja pretendēt iekļūšanai pazīmju pamatkomplektā. Nelietību agrāk
nevarēja fiksēt kā dominējošu latviešu tautas pazīmi. Nelietība var zelt tikai
tad, ja tiek pieņemti dažāda veida lēmumi. Latviešu dzimtcilvēki lēmumus
nepieņēma gadsimtiem ilgi.
Tā, piemēram, nav
ticams, ka nacistu “etnologa” Alfrēda Rozenberga saskatītajā latviešu tautas
pazīmju pamatkomplektā ietilpa nelietība. Visticamākais, priekšplānā bija citas
pazīmes. Iespējams, nepateicība, neuzticamība, alkoholisms, slinkums,
aprobežotība, zagšana, savstarpējā nesaticība. Katrā ziņā ļoti daudz izšķīra
latviešu parlamenta agrārā politika. Tās rezultātā vāciešiem atņēma zemi un
pilis. Igauņu agrārā politika bija maigāka. Igauņus nacistu “etnologs” vērtē
daudz pozitīvāk nekā latviešus.
Arī tagad tāpat
kā toreiz nacistu “etnoloģijas” periodā XX gs. vidū latviešu tautas portretu
glezno inteliģence. Tautu vienmēr vērtē pēc tās inteliģences rīcības un
morāles. Tautas vērtējumā tiek ņemts vērā t.s. vienkāršo cilvēku (zemniecības,
strādniecības) līmenis. Taču katrs saprot, ka šis līmenis ir atkarīgs no
inteliģences ieguldījuma vienkāršo cilvēku audzināšanā un izglītošanā.
Inteliģence ir tautas kultūras vērtību un normu iedzimtības bāze. Ja
inteliģences potenciāls tautas audzināšanai un izglītošanai ir bezvērtīgs, tad
vienkāršo cilvēku vērtības līmenis nevar būt augsts. Kādu gan labu ieguldījumu
var gaidīt no inteliģences, kura par Valsts prezidentu tautai nelietīgi uzspieda
ļoti pelēku cittautieti? Kādu gan labu ieguldījumu var gaidīt no inteliģences,
kuras nelietība plaukst un zied mācību iestādēs?
LU rektora
vēlēšanās negaidīti uzplauka nelietība. Rektora vēlēšanās neviens kandidāts
netika atbalstīts. Katrs no viņiem saņēma “pret” vairāk nekā “par”. Taču tas
netiek ņemts vērā, un sākās nelietību plūdi. LU nav “Trulība”. LU ir tautas
izglītības un zinātnes simbols. Ja tautas fundamentāls simbols iegūst
nelietības smaku, tad tas nevar neatsaukties uz visas tautas vērtējumu.
Drausmīga nelietība
ir Elitas Veidemanes teksts “Klibā aita un gaudu vēstule”, vēršoties pret izglītības
un zinātnes ministres Ilgas Šuplinskas jaunības publikāciju. Veidemane raksta:
“Runa bija par 1987. gada publikāciju Krāslavas rajona laikrakstiņā Komunisma
Ausma, kur ar īstu boļševisma kaismi parādījās jauniņā,
septiņpadsmitgadīgā komjauniete Ilga Šuplinska. Viņa, neviena nepiespiesta,
rakstīja: «Nākotnes lappuses būs jāraksta mums, jaunajai paaudzei. Vai mēs
spēsim? Vēl ir laiks padomāt, bet šodien, Miera stundā, mums jāapzinās, ka esam
tam gatavi. Neviļus atgriežamies pie 23. augusta notikumiem Rīgā pie Brīvības pieminekļa.
Par to, ka mūs, Dagdas vidusskolas 11. klases skolēnus, nepiedabūs savā pusē
nacionālistiski noskaņotu cilvēku izprovocētie mītiņa organizatori, esam
pārliecināti.»”.
Veidemane ir
aizmirsusi savu grandiozo ieguldījumu padomju varas un PSKP/VDK nomenklatūras
morālo kastrātu kriminālā kapitālisma stutēšanā. Komjaunietes Ilgas Šuplinkas necilo
ieguldījumu vispār nav vērts ņemt vērā, salīdzinot ar Veidemanes kolosāli
izcilo ieguldījumu. "Vīrieši manā mūžā" Veidemanei nav ļāvuši
atcerēties, ka pati ir bijusi visu nelietību līdzdalībniece kā VDK specizdevuma
"Atmoda" galvenā redaktore. Šīs nelietes nelietīgais ieguldījums
tautas dzīvē nav salīdzināms ar nabaga Latgales komjaunietes rakstīto.
Veidemane ir viena no lielākajām ideoloģiskajām noziedzniecēm Latvijā, jo
"Atmoda" bija tautas apziņas fundamentāla kropļotāja un kalpoja
nacionālajiem nodevējiem un nacionālajiem laupītājiem.
Internetā par
Veidemanes kolosāli izcilo ieguldījumu var lasīt: “Elita Veidemane dzimusi
1955. gadā Rīgā. 1980. gadā beigusi Latvijas Valsts universitātes Filoloģijas
fakultāti latviešu valodas un literatūras specialitātē No 1981 līdz 1988. gadam
Veidemane darbojusies laikrakstā "Padomju Jaunatne"; no 1988. gada
līdz tā slēgšanai 1992. gadā bija LTF izdevuma "Atmoda" galvenā
redaktore; no 1991. līdz 1996. gadam vadīja nedēļas laikrakstu "Atmoda Atpūtai".
Skandalozu slavu Veidemane ieguva pēc rakstu sērijas "Vīrieši manā
mūžā" publicēšanas, kā arī intervijas žurnālam "Pantera" 1995.
gadā. [..] 2007. gadā Veidemane kļuvusi par žurnāla "Vakara Ziņas"
redaktori, no 2008. gada jūnija ir laikraksta "Neatkarīgā Rīta Avīze"
galvenās redaktores vietniece. Politiskā un sabiedriskā darbība: Veidemane
bijusi "Vissavienības Ļeņina Komunistiskās Jaunatnes Savienības"
(VLKJS) biedre un dažādu līmeņu komjaunatnes aktīviste no 1969. gada līdz 1983.
gadam; centusies iestāties "Padomju Savienības Komunistiskajā
Partijā" (PSKP) bet neveiksmīgi, jo nav varējusi iegūt tam nepieciešamās
PSKP biedru rekomendācijas; 1995. gadā Veidemane bijusi viena no "Muļķu un
bezzemnieku partijas" veidošanas iniciatorēm; 6. saeimas vēlēšanās
kandidēja no Z. Čevera vadītās Demokrātiskās partijas "Saimnieks"
(DPS) saraksta, bet netika ievēlēta; 2001. gada pašvaldību vēlēšanās
kandidējusi no "Latvijas Demokrātiskās partijas" saraksta Jūrmalā,
bet arī netika ievēlēta."
Nelietība tāpat
kā jebkura tikumiskā izpausme ir invarianta (jebkuros apstākļos nemainīga)
parādība. Tā ir nemainīga parādība un neeksistē vienā eksemplārā. Ja cilvēkā ir
nelietīgas noslieksmes, tad tās izpaužas regulāri katrā attiecīgi piemērotajā
situācijā. Ikdienas dzīvē ar nelieša nelietību praktiski sastopas daudzi
cilvēki. Ikdienas dzīvē noteikti ir daudzas konkrētas situācijas, kad nelietis
izturas nelietīgi. Nemēdz būt vienas nelietības nelietis. Nelietis parasti ir
daudzu nelietību nelietis.
Nelietība nav
noslēgta izpausme. Nelietība ir atvērta izpausme. Katrai nelietībai ir noteikta
rezonanse. Nelietība vienmēr izraisa atskaņas, atbalsi.
Saskarsme ar
nelietību vienmēr sekmē noteiktu reakciju, kas parasti ir vērtējums. Vērtējums
attiecas uz nelietības autoru, kā arī attiecas uz nelietības adresātu; proti,
to subjektu, pret kuru nelietis izturas nelietīgi.
Nelietības
vērtējumā katra nelietība nonāk noteiktā sociālajā kontekstā, nelietību
uztverot saistībā ar citām nelietībām un citu nelietību autoriem. Tā tam ir
jābūt. Katrs nelietis ir noteikta sociālā kolektīva pārstāvis. Bet tas nozīmē,
ka viņa nelietībai ir sociālā augsne, sociālais atbalsts, morālā klimata
piemērotība nelietības veikšanai.
Veidemanes
nelietīgais raksts par ministri nav izņēmums. Veidemanes nelietība izraisa
noteiktu reakciju. Tiek ņemts vērā, ka Veidemane strādā medijā, kura kolektīvā
ir visu varu laizītāji avotiņi u.c. Tāpat tiek ņemts vērā, ka par ministri I.Šuplinsku
aizvadītajās dienās nelietīgi rakstīja arī citi nelieši, un Veidemane nav
vienīgā ministres nelietīgā nomelnotāja. Bet tas kontekstā ar Levita bīdīšanu
un nelietībām LU pievērš uzmanību
nelietības izplatībai inteliģencē un sabiedrībā kopumā.
Nelietības
kulminācija, apogejs, augstākais punkts sasniegts slavenās nelietes Veidemanes
intervijā ar mūsu “naciķu partijas” ekselenci Daini Loci. 2019.gada 1.augustā intervija
publicēta “Nra.lv”, un tajā Locis par padomju armijas uzvaru II Pasaules karā
saka: “Diemžēl daudzi nesaprot, kas tā bija par «uzvaru», kādas nelaimes un
zaudējumus tā nesa latviešiem un Latvijai”. Tātad nacistu uzvara latviešiem
atnestu laimi un nenodarītu nekādus zaudējumus.***
Apnicis
ir atkārtot, ka padomju armijas uzvara karā izglāba latviešus no latviešu
holokausta. Vācu nacisti nolēma pēc kara latviešus iznīcināt kā nevērtīgu tautu
un tikai niecīgu daļu pārvācot. Vācu nacistu uzskatā latvieši nebija vērtīga
tauta. LR atjaunošana pēc kara bija pilnīgi izslēgta.
Lieki ir norādīt,
cik absurda ir latviešu vienas daļas attieksme pret vācu nacistiem. Tā vietā,
lai nosodītu un vienoti apliecinātu nacionālo naidu pret vācu nacistu plānu
iznīcināt latviešus, tautas viena daļa nevēlas ņemt vērā drausmīgo vēsturisko
patiesību. Daudzi latvieši nevis nosoda vācu nacistus, bet nosoda savus
glābējus! Tā ir neticama situācija! Tā ir nenormāla situācija! Tā liecina par fundamentālu
cilvēcisko nevērtību! Vēlēšanās sagraut Uzvaras pieminekli (arī Locis par to
izsakās) ir viena no visspilgtākajām liecībām latviešu tautas kādas daļas
amorālajai būtībai. Tāda vēlēšanās apliecina vāciešu lēmuma pareizību. Vai to loči
un veidemanes ir spējīgas saprast?
Uzvaras
piemineklis faktiski ir otrais svētākais piemineklis latviešu tautai. Pirmais
piemineklis ir Brāļu kapi. Pirmais piemineklis vairs nav Brīvības piemineklis,
jo latviešu tautas vairākums (66,97%) 2003.gadā uzspļāva valstiskajai brīvībai,
neatkarībai, suverenitātei. Tagad nepateicīgā latviešu tautas daļa grib
uzspļaut savas dzīvības un pastāvēšanas simbolam. Veidemanes provokācijai
(varēja nepublicēt nelietīgo Loča “viedokli”) jau ir drausmīgas starptautiskā
mēroga sekas, graujot latviešu un Latvijas reputāciju.
*Par noziegumu brīvības izpratni skat.: https://www.pietiek.com/raksti/noziegumu_briviba;
par humanitātes noziedzības izpratni
skat.:
**Par atsevišķu nelietību skat: https://pietiek.com/raksti/vai_nelietis_var_but_parlamenta_priekssedetajs
***Par vācu nacistu solīto “laimi”
latviešu tautai skat.: http://aptekstiintervijas.blogspot.com/2019/08/vacu-laimes-solijumi-latviesiem.html
Tam, kurš šodien lasa šo liecību, vajadzētu svinēt kopā ar mani un manu ģimeni, jo tas visiem sākās kā joks, un daži teica, ka tas nav iespējams. Mani sauc Aleksandrs Bendiks, es esmu no Rīgas, bet kopā ar sievu pārcēlos uz Beļģiju. Esmu laimīgi precējusies ar diviem bērniem un skaistu sievu. Kaut kas briesmīgs notika ar manu ģimeni, es pazaudēju darbu un sieva aizgāja no mājas, jo es nevarēju parūpēties par sevi un ģimeni. viņai un maniem bērniem tajā laikā. Man izdevās deviņus gadus, neviena sieva mani neatbalstīja, lai labi rūpētos par bērniem. Es cenšos nosūtīt testa ziņojumu sievai, bet viņa neļauj man ar viņu runāt. Es cenšos aprunāties ar viņas draugu un viņas ģimeni, bet es joprojām zinu, ka kāds varētu man palīdzēt, un es vēlāk esmu nosūtījis pieprasījumu tik daudziem uzņēmumiem, bet tik un tā nezvanu man, līdz pienāk kāda uzticīga diena, kuru es nekad savā dzīvē neaizmirsīšu . Kad es satiku vecu draugu, kuram es izskaidroju visas savas grūtības, un viņš man pastāstīja par lielisku cilvēku, kurš viņam palīdzēja iegūt labu darbu Coca cola uzņēmumā, un viņš man teica, ka tas ir rutīnas šarms, bet es esmu cilvēks, kurš nekad tic pareizrakstībai, bet es nolēmu to izmēģināt, un es ar viņu sazinājos, izmantojot doctorosagiede75@gmail.com. Viņš mani pamācīja un parādīja, kā rīkoties šajās trīs burvestības palaišanas dienās. Es sekoju visiem norādījumiem un daru to, ko viņš man lūdza darīt labi. Drosagiede pārliecinieties, ka viss noritēja labi, un mana sieva mani atkal redzēs pēc brīnišķīgā darba Drosagiede. Mana sieva man piezvanīja ar nezināmu numuru un atvainojās, un viņa man teica, ka viņa patiešām man pietrūkst, un mūsu bērni un mana sieva nāk mājās. Un pēc divām dienām uzņēmums, kas man nosūtīja pateicības vēstuli, sauca, tagad es esmu piemērs uzņēmuma vadītājam šeit, ASV. Iesaku, ja rodas kādas problēmas, nosūtiet ziņojumu uz šo e-pastu: doctorosagiede75@gmail.com vai whatsapp 2349014523836, un jūs iegūsit vislabāko rezultātu. Uztveriet lietas kā pašsaprotamas, un tas jums tiks atņemts. ES tev novēlu visu to labāko.
AtbildētDzēstTam, kurš šodien lasa šo liecību, vajadzētu svinēt kopā ar mani un manu ģimeni, jo tas visiem sākās kā joks, un daži teica, ka tas nav iespējams. Mani sauc Aleksandrs Bendiks, es esmu no Rīgas, bet kopā ar sievu pārcēlos uz Beļģiju. Esmu laimīgi precējusies ar diviem bērniem un skaistu sievu. Kaut kas briesmīgs notika ar manu ģimeni, es pazaudēju darbu un sieva aizgāja no mājas, jo es nevarēju parūpēties par sevi un ģimeni. viņai un maniem bērniem tajā laikā. Man izdevās deviņus gadus, neviena sieva mani neatbalstīja, lai labi rūpētos par bērniem. Es cenšos nosūtīt testa ziņojumu sievai, bet viņa neļauj man ar viņu runāt. Es cenšos aprunāties ar viņas draugu un viņas ģimeni, bet es joprojām zinu, ka kāds varētu man palīdzēt, un es vēlāk esmu nosūtījis pieprasījumu tik daudziem uzņēmumiem, bet tik un tā nezvanu man, līdz pienāk kāda uzticīga diena, kuru es nekad savā dzīvē neaizmirsīšu . Kad es satiku vecu draugu, kuram es izskaidroju visas savas grūtības, un viņš man pastāstīja par lielisku cilvēku, kurš viņam palīdzēja iegūt labu darbu Coca cola uzņēmumā, un viņš man teica, ka tas ir rutīnas šarms, bet es esmu cilvēks, kurš nekad tic pareizrakstībai, bet es nolēmu to izmēģināt, un es ar viņu sazinājos, izmantojot doctorosagiede75@gmail.com. Viņš mani pamācīja un parādīja, kā rīkoties šajās trīs burvestības palaišanas dienās. Es sekoju visiem norādījumiem un daru to, ko viņš man lūdza darīt labi. Drosagiede pārliecinieties, ka viss noritēja labi, un mana sieva mani atkal redzēs pēc brīnišķīgā darba Drosagiede. Mana sieva man piezvanīja ar nezināmu numuru un atvainojās, un viņa man teica, ka viņa patiešām man pietrūkst, un mūsu bērni un mana sieva nāk mājās. Un pēc divām dienām uzņēmums, kas man nosūtīja pateicības vēstuli, sauca, tagad es esmu piemērs uzņēmuma vadītājam šeit, ASV. Es iesaku, ja rodas kādas problēmas, nosūtiet ziņojumu uz šo e-pastu: doctorosagiede75@gmail.com vai whatsapp +2349014523836, un jūs iegūsit vislabāko rezultātu. Uztveriet lietas kā pašsaprotamas, un tas jums tiks atņemts. ES tev novēlu visu to labāko.
AtbildētDzēst