Pēc 2018.gada
6.oktobra Latvijā visnepatīkamāk jūtas cilvēki. Cilvēkos nepatiku izraisa
postcilvēku uzvara 13.Saeimas vēlēšanās. Cilvēkus postcilvēku uzvara apkauno un
pazemo. Apkaunojums un pazemojums bija gaidāms. Postcilvēku ģenēze bija
sākusies pirms laba laika. Tā turpinājās visus pēcpadomju gadus. Tomēr no tā
nekļuva vieglāk pēc vēlēšanām. Nepatīkamās prognozes nespēj mazināt emocionālo
pārdzīvojumu, tiekoties ar realitātes skaudrumu.
Latvijā vēl ir
samērā prāvs cilvēku skaits. Viņi veido vietējās sabiedrības garīgi veselo
indivīdu kopumu. Viņi nav zaudējuši cilvēciskumu un joprojām dzīvo atbilstoši cilvēces
tradicionālajām vērtībām. Viņi ciena prāta vingrumu, morālo cēlumu un rīcības mērķtiecību.
Viņiem nav pieņemama nekāda veida izlaidība un izvirtība. Viņiem ir stabils
priekšstats par tādiem cilvēces klasiskiem konceptiem kā patriotisms, sociālā
atbildība, pienākuma apziņa. Viņiem valsts ir tautas attīstības kvintesence –
galvenais, svarīgākais un būtiskākais sasniegums tautas vēsturiskajā gaitā.
Viņiem savas valsts cieņa ir tas pats, kas savu vecāku cieņa, tautas kultūras
cieņa, savas zemes dabas cieņa. Viņi uz postcilvēkiem raugās kā uz šausmīgu
anormālību. Tajā pašā laikā viņi ir pamatīgi apjukuši. Viņiem nav atbildes uz
jautājumu „Kāpēc XIX gs. otrajā pusē latviešiem piedzima mazai tautai negaidīti
liela plejāde izcilu personību, bet XX gs. otrajā pusē tika sadzemdēta
postcilvēku milzīga populācija?”. Tāpat viņos baismas izraisa jautājums „Kas
notiks ar tautu, ja postcilvēciskums izrādīsies ģenētiski nostiprināts?”. Postcilvēku
dominēšana parlamentā un valdībā viņiem ir nacionālais kolapss – tautas un tās
valsts sabrukums. Internetā cilvēki neslēpj attieksmi pret nacionālo kolapsu.
Dominē velme pēc iespējas ātrāk doties prom no Latvijas.
Latvieši nav
pirmie, kuri cilvēces vēsturē tiekas ar tautas un valsts sabrukumu. Latvieši
nav pirmie, kuri emocionāli pārdzīvo nacionālo kolapsu. Latvijas cilvēku
šodienas emocijām ir emocionālās analoģijas pasaules vēsturē. Apkaunojumu un
pazemojumu nacionālā līmenī cilvēki ir izjutuši arī agrāk. Arī agrāk ir bijuši
ļoti drūmi notikumi, kad tautas un tās valsts dzīvē ielaužas ellišķīgi spēki un
visu barbariski izposta, dzīvi pārvēršot par nemitīgu morālo mocību.
Ļoti uzskatāmi ir
divi piemēri. Mūsu zemes iedzīvotājiem abi piemēri ir labi pazīstami. Viens no
piemēriem tieši attiecas uz mūsdienu Latvijas cilvēkiem. Tas ir piemērs, kura
pagātnei ir turpinājums tagadnē un nenosakāmi ilgi būs turpinājums nākotnē. To pašlaik
izjūt un turpmāk izjutīs gan Latvijā palikušie cilvēki, gan Latviju pametušie
cilvēki. Runa ir par amerikāņu okupāciju Rietumeiropā pēc II Pasaules kara un
par Krievijas sabrukumu 1917.gadā.
Pret t.s. oktobra
revolūciju krievu īstie cilvēki joprojām izturas kā pret apkaunojošu
pazemojumu, kas iezvanīja krievu tautas cilvēcisko panīkumu, kultūras mantojuma
zaimošanu, nacionālā genofonda antropoloģiski vērtīgākās daļas iznīcināšanu.
Krievu aristokrātijas, oficieru korpusa, garīdzniecības, akadēmiskās inteliģences
iznīcināšana bija krievu gara aristokrātijas iznīcināšana. Apkaunojoši un
pazemojoši bija tas, ka tautu un valsti sagrāva lumpeniskas, plebejiskas,
tumsoniskas, analfabētiskas masas, kuras kodēja, zombēja, programmēja,
komandēja kaut kādi no ārpasaules uzklīduši nenosakāmas kultūras identitātes
deklasēti ebreji, pusebreji, gruzīni, latvieši. Viņu briesmu darbi nav
aizmirsti. Netika aizmirsti 100 gados, un acīmredzot nekad neizzudīs no krievu
tautas vēsturiskās atmiņas.
Par to liecināja „jubilejas”
publikācijas 2017.gadā. Tajās zīmīga ir emocionālās tonalitātes saglabāšanās
pēc 100 gadiem. Principā nekas nav mainījies. Apkaunojumu un pazemojumu izjuta
1917. gadā dzīvojošie krievu tautības cilvēki. Viņu emocionālā reakcija ir atspoguļota
daudzos romānos un memuāros. Tā ir atspoguļota arī padomju kinofilmās kā
„buržuāzijas” neizprotošā izturēšanās pret proletariāta diktatūru.
Apkaunojumu un
pazemojumu izjūt arī tagad dzīvojošie krievu īstie cilvēki. Tas tika uzsvērts
„jubilejas” publikācijās. Nepatīkamas emocijas izraisa sociuma viszemāko slāņu
uzkundzēšanās, kā arī valdošās elites bezspēcība glābt Krieviju no sabrukuma.
Šajā ziņā 13.Saeimas vēlēšanas ne ar ko neatšķiras no bezspēcīgās pagaidu
valdības gāšanas Krievijā. Krievijā valdošā elite, bet LR kriminālā oligarhija,
faktiski padevās bez kaujas, nodevīgi pametot tautu graujoši postošu monstru
varai.
Amerikāņu
kundzība Rietumeiropā un pēc PSRS sabrukuma visā Eiropā ir viens no lielākajiem
eiropiešu kauna traipiem. Pēc II Pasaules kara Baltais nams neaizveda uz mājām
savu armiju. Rietumeiropā palika ASV milzīgs militārais kontingents. Tas ir
okupācijas kontingents, jo nepakļaujas vietējiem likumiem, kā tas tagad ir arī
Latvijas Republikā.
Par rietumeiropiešu
apkaunojumu un pazemojumu tāpat kā par krievu apkaunojumu un pazemojumu ir
plaša bibliotēka. Taču ir viena atšķirība. Ja Krievijā pēcpadomju laikā par
1917.gada revolūcijas nacionāli graujošo būtību drīkst brīvi runāt un rakstīt,
tad Rietumeiropā un tagad arī pēcpadomju Latvijā par amerikāņu okupāciju netiek
brīvi runāts un rakstīts. Šīs tēmas aizliegumu cītīgi sargā valdošās elites.
Pēc II Pasaules kara amerikāņi Rietumeiropā izaudzināja sev paklausīgu un
padevīgu politisko, ekonomisko, garīgās kultūras eliti. Tāda ir izaudzināta arī
Latvijā.
Par ASV lomu
Eiropā patiesību visbiežāk runā un raksta paši amerikāņi. Turklāt netiek slēpta
nicīgā izturēšanās pret rietumeiropiešiem, kuri derot vienīgi „trauku
mazgāšanai”, jo vairs nespējot savā dzīvē kaut ko patstāvīgi un vērtīgi
nokārtot. Eiropas saimnieku augstprātīgā izturēšanās ir vēl viens iegansts īsto
eiropiešu emocionālajam sarūgtinājumam par savu apkaunojošo un pazemojošo
stāvokli.
Latvijas
postcilvēkiem, saprotams, ir bieza āda. Viņi nekādu apkaunojumu un pazemojumu
neizjūt. Viņiem vispār nav pazīstamas cilvēku emocionālās izjūtas. Viņi neizjūt
ne mazāko apkaunojumu un pazemojumu par to, ka mūsu vēderus baro un mūsu
sadzīviskās vajadzības apgādā ar speciāli priekš mums pietaisītu trešās šķiras
produkciju, ko paši rietumeiropieši neēd un nelieto. Postcilvēki neizjūt ne
mazāko apkaunojumu un pazemojumu par militāro metāllūžņu pirkšanu un Latvijā ievestajiem visāda veida atkritumiem.
Postcilvēkiem nav kauna par to, ka Latvijā latviešiem faktiski vairs nekas nepieder un pat tādi morālie kastrāti kā
urbanoviči Latviju ir sākuši apsaukāt par Eiropas „panīkušu reģionu”.
Postcilvēkiem ir
savs apkalpojošais personāls – profesori, eksperti, žurnālisti. Arī viņiem ir
bieza āda. Viņi tagad aktīvi „tautai” izgaismo postcilvēku panākumus 13.Saeimas
vēlēšanās. Tā vietā, lai vismaz pastāvētu klusi, apkalpojošais personāls gudri
komentē postcilvēku (daunu-klaunu un morāli patoloģiski sagandēto primātu)
turpmāko „politiku”. Tajā svarīgi esot saglabāt „Latvijas eiroatlantisko
virzienu”: „Nav pamata bažām, ka jaunās valdības laikā varētu mainīties
Latvijas eiroatlantiskais virziens, tomēr aktuāls ir jautājums par to, kā
Latvija sevi pozicionēs eiroatlantiskajā kopienā (!?), šādu viedokli pauda
Latvijas Ārpolitikas institūta (LĀI) direktors Andris Sprūds. Viņaprāt, Latvija
ir pietiekoši nostabilizējusies (!?). Viņš uzskata, ka šīs vēlēšanas nav
izrādījušās izšķirošas kontekstā ar ārpolitiskā kursa maiņu, vienlaikus daži
izaicinājumi Latvijas ārpolitikā tomēr pastāv. Viens no tiem esot izvēle, kā
Latvija sevi saredzēs eiroatlantiskajā kopienā” (citāts no „Delfi”).
Tāds viedoklis
var būt ne mazāk atbaidošiem tipiem par mūsu jaunajām politiskajām slavenībām (dauniem-klauniem
un morāli patoloģiski sagandētajiem primātiem). Pirmkārt, tāda viedokļa autors
ir tik intelektuāli un garīgi sagandēts, ka nav spējīgs atšķirt psihiski veselus
cilvēkus no psihiski slimiem cilvēkiem. Otrkārt, tāda viedokļa autoram psihiski
slimu cilvēku ievēlēšana parlamentā un iekļaušana valdībā ir normāla parādība
un nekādā gadījumā nav apkaunojošs nacionālais pazemojums. Postcilvēku invāzija
priekš viņa nav emocionāla pārdzīvojuma iegansts. Treškārt, tāda viedokļa
autors neko nav sapratis Eiropas mūsdienu vēsturē. Viņš ir pārāk truls un
aprobežots, lai uztvertu un saplūstu ar Rietumu īsto cilvēku emocionālajiem
pārdzīvojumiem par savu neapskaužamo stāvokli pēc II Pasaules kara. Ne velti
tāda viedokļa autors uzbrūk īstiem cilvēkiem šodienas Eiropā: „Pēc Sprūda domām, pastāv zināms risks, ka nākamajos
četros gados būs daudz grūtāk veidot pozitīvu Latvijas tēlu. Politiskais kurss
Polijas un Ungārijas virzienā Latvijas tēlu varētu pasliktināt.”
No postcilvēku viedokļa tas ir pareizi – Latvijai nav jādraudzējas ar
Poliju un Ungāriju. Abas valstis cenšas saglabāt cilvēcisku seju – uzskatu un
rīcības patstāvību, valstisko suverenitāti, kā arī nevēlas piesārņot nāciju ar
citu rasu deklasētiem migrantiem. Latvijai tāda politika nav vajadzīga.
Latvijai ir jābūt postcilvēka sejai – verdziski padevīgai un verdziski
pakalpīgai sejai bez jebkādas suverenitātes pazīmēm.
Latvijas Ārpolitikas institūta direktors acīmredzot nav spējīgs saprast
vēl vienu būtisku momentu. Rietumu elite noteikti ir lietas kursā, kāds
cilvēciskais materiāls uzvarēja 2018.gada 6.oktobrī. Naivi būtu cerēt par
Rietumu elites neziņu vai nespēju objektīvi novērtēt mūsu daunus-klaunus un
morāli patoloģiski sagandētos primātus. Pats par sevi ir saprotams, ka šis
objektīvais vērtējums būtiski atsauksies gan uz latviešu tautas starptautisko
reputāciju, gan uz LR ārpolitiku, kuru pie tam postcilvēkiem iesaka atļaut arī
turpmāk duļķot līdzšinējam pederastam ārlietu ministra krēslā. Tāpat direktoram
Dievs nav vēlējis saprast, ka 13.Saeimas kadriem nevar būt ne iekšpolitikas, ne
ārpolitikas. Var būt tikai kaut kas pilnīgi savādāks, kura apzīmējumā iederas
vienīgi rūpji un neliterāri vārdi.
Nav komentāru:
Ierakstīt komentāru